Fan oxå!!

        Tid: 19:07:41 Datum: 2009-09-24
Ursäkta för den ytterst "positiva" rubriken men jag har så himla ont i min rygg, kan knappt röra mig :( och det där bara kom strax innan jag skulle åka från jobbet. Det är skit!!! John försökte knäcka ryggen men det gick nog inget vidare för det var inte nåt som knakade :(

Men älsklingen har lovat mig lite massage sen, hoppas att det hjälper lite....

Nä nu måste jag ta hand om Leia busa som är fasligt tyst inne på toaletten, hon har säkert ngt bus för sig ;)

Hej svejs
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: Evaneseè



Hallo!

Hur är det med ryggen? Fått någon massage än ;)

Fin bild på dig och Elias :)



Hur är det annars?

Kram

2009-09-24 @ 19:27:19
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Veronica

aww vilken söt hund på din header :D

2009-09-25 @ 12:34:00
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0