Allt är som det brukar

        Tid: 19:00:38 Datum: 2009-09-07

Eller ja inte riktigt allting. Elias brukar ju inte vara sjuk så det är väl det enda som avviker då kanske. Men vad jag menar är att jag precis lagt leia och nu börjar hon med alla sina 40 miljoner grejor som hon skall göra innan hon kommer till ro och kan somna. Och med hennes 40 miljoner grejor involveras även hennes mamma som får hoppa upp lika många gånger från soffan :)

För övrigt idag så fick jag sticka från jobbet vid 12 idag eftersom Eliaas var så himla dålig. Mammas lilla plutt. Jag får vara hemma med Elias i morgon också. Han blev så ledsen för att han inte kunde vara med på skolfotograferingen i morgon.....Då gör det ont i mamma hjärtat igen :(

Nu har jag precis varit inne och slängt in pottan till leia för hon behövde givetvis kissa. Någong som är förvånad?? Inte jag i allafall ;)

Nä nu skall jag mysa med min sjukling och givetvis får han sova i mammas säng när han mår så bedrövligt.♥

Ha en go kväll och sov så gott!!

               
                                     |KATEGORI » Min familj | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: Anette Pettersson

Krama om Elias med en jättekram från Leiafarmor och hoppas han kryar på sig i en hast,inte roligt alls o ligga sjuk usch och när ska det vara skolfoto och allt,men jag vet att dom kan få ta i efterskott,inte fotot på hela klassen men dom enskilda korten på var och en.Ha det bäst puss o kram svärmor........ps:puss till det lilla charmtrollet oxå om hon inte somnat ännu

2009-09-07 @ 19:59:36
Postat av: malin

Tack så mycket :) ja det ordnar sig nog i slutändan. kramar =)

2009-09-07 @ 20:01:42
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0