Allt är lugnt

        Tid: 21:30:24 Datum: 2009-09-28

Äntligen!!!

Strax innan kl nio behagade fröken bus äntligen komma till ro och somna så jag vet en liten tjej som kommer att vara trött i morgon när jag väcker henne :s ja där får jag nog att göra kan jag tänka.

Kollade lite på Simon och Tomas (när jag inte var hos Leia då) dom är faktiskt riktigt roliga dom där två. Jag har inte tittat så mycket på dom innan men det var riktigt roligt :D

Och en annan katastrofal nyhet som John meddelade mig alldeles nyss............Det kommer inte att komma mer avsnitt med True Blood förrän i  juni.............Helt förfärligt är det faktiskt. Vad skall jag nu roa mig med på kvällarna??
Ok men nu  kör Greys igång igen ialla fall och snart börjar Desperate oxå så det får väl gå.

Snart dags att krypa ner i goa sängen......myyyyyyyyyyyyyyyyyyyys♥





Sweet dreams

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0