Vad glad man kan bli :)

        Tid: 18:39:18 Datum: 2009-10-17
Det är för det mesta väldigt lite som behövs för att roa mig eller att får mig glad och idag när jag gick in på Malins blogg (som jag gör varje dag) så hade hon skrivit en liten text om mig och en annan av hennes bloggläsare. Malin är ju för övrig den som har fixat min design och ända sen hon gjorde min design första gången så har jag följt hennes blogg. Så tack Malin för att du förgyllde min dag och för övrig tycker jag att det var en fin gest av dig att lyfta fram oss och att du uppskattar kommentarerna :)

Om man skall nämna ngt om min dag i övrigt så har vi haft städdag i föreningen, det var rabetterna som låg i fokus idag och jag hamnade självklart med bästa arbetslaget. Jag, Camilla och Maria tog nog hand om värsta rabatten. Herre gud vad den såg ut men fin blev den när vi var klara i alla fall. Leia blev lite arg och ledsen medan vi var ute så hon fick gå in till mormor och morfar och chilla lite :)

Vi hade i alla fall grymt tur med vädret, det var en underbar höstdag ute så det var skönt att få komma ut lite.

För tillfället har jag slängt in Leia busa i badet med massa badolja eftersom hon blir så himla torr under vintertiden och kliar halv ihjäl sig stackarn. Så här skall oljas in :D

Sen är det min tur att slänga mig in i duschen för det känns som jag har en hel jordhög på mig och sen blir det bara slapp i soffan.....Myyyyyyyyyyys!!

Ha nu världens bästa lördag för det skall jag ha i alla fall.

Puss
               
                                     |KATEGORI » Lite allt möjligt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0