Trötter i kropp & själ

        Tid: 14:01:43 Datum: 2009-10-24

Oj vad det var längesen jag skrev ett inlägg nu, jag som brukar i alla fall lägga ett inlägg per dag. Bara det bevisar att jag inte har någon tid och att jag är trött. Men det är lite grann som det brukar vara den här tidsperioden och sen har jag sjukt mycket att göra på jobbet dessutom.

Har varit och lämnat bus ungarna hos mormor och morfar precis, dom skall sova där i natt. Oj vad tomt och tyst det blev här hemma i en hast. Man är absolut inte van att ha det så här tyst omkring sig. Själva har vi blivit bortbjudna på middag hos Alex och Maria, så det skall bli trevligt :D
John och jag skall ta och sova lite middag innan vi drar dit, han har ju jobbat natten och jag e bara trött ;)

Så ha en go lördag nu

               
                                     |KATEGORI » Angie trött | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0