Trött och ont

        Tid: 20:59:53 Datum: 2009-10-21
Och det är inte mkt mer jag vill säga egentligen :)
I morgon skall jag få massage igen och det behövs verkligen. Han brukar få ordning på mina värkande axlar och nacke.
Nu skall jag och älsklingen snart tittat på Greys sen blir det till att sova så att jag kommer upp i morgon.

Nä det blir inte roligare än så här, jag satte mig precis i soffan och är helt slut

Puss på er
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0