Tar mig i kragen

        Tid: 20:24:45 Datum: 2009-10-27

Jaja jag får väl skärpa till mig och skriva några rader. Jag har verkligen inte haft någon lust eller inspiration för fem öre. Jag fick förklarat för mig idag att det beror på omställningen av klockan och det där köper jag, helt klart. Dom här två dagarna har känts evighetslånga och fruktansvärt jobbiga men får väl trösta mig med att nu kan det bara bli bättre......Eller??

Vi hade en super najs kväll hos Maja och Alex också. Spelade Fia med hutt fast istället för huttar satt jag och Maja och sörplade grogg och grabbarna hade öl. Mycket tjafs blev det bland vissa dåliga förlorare men med glimten i ögat ;) kvällen hade varit ännu bättre om inte min kära man bara försvann spårlöst utan att säga till nån att han gick iväg så jag höll på att oroa ihjäl mig, det blev ju inte bättre av att han inte svarde när jag ringde heller. Riktigt irriterad var jag på honom....Knäppis!!

Igår när jag kom hem så roade jag mig att färga håret brunt igen så nu är jag back to natural igen, kände nästan inte igen mig när jag vaknade i morse...Hahaha!!

Idag så har vi sprungit på IKEA jag och älsklingen men jag e lite osäker på det vi köpte måste jag säga, inte själva sakerna utan färgerna. Köpte nämligen två byråer till sovrummet så vi skall kasta ut den fula bokhyllan som vi har där men istället för att köpa i brunt som vi har sängen i så köpte vi svart brun (eller vad den nu hette) och tänkte att vi skulle måla om sängen (vi tycker båda att den mörkare är snyggare) men jag vet inte, jag känner mig jätte splittrad just nu. För det första vet jag hur sega vi är på att få grejor gjort och för det andra så vet man inte om det blir bra....Usch så nu e jag lite små irriterad över det faktiskt :mad:

Samtidigt som jag skrivit dom här få raderna har jag sprungit in till Leia 5 ggr eller nåt. Hon är helt otrolig den där alltså, hon kör hela registret på kvällen verkligen.

Nu hoppas jag att hon somnar snart så att man kan slappna av lite, man hinner ju knappt andas förrän man själv skall gå och lägga sig. Undrar vad som krävs för att få henne i säng på kvällarna?? Skall man väcka henne 4 på morgonen kanske?? Hade det funkat tror ni??  Ähhh det vette fan jag e skeptiskt faktiskt :)

Ha en go kväll

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack snälla underbara du :)

2009-10-28 @ 13:46:15
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0