Kors då

        Tid: 19:01:16 Datum: 2009-10-29

Jag har hunnit duscha och klockan är inte ens sju än :D Jag brukar komma på lagom vid nio tiden annars att jag skulle duscha. Eller ja för att vara helt uppriktig det är väl runt den tiden (om man har tur) som Leia har slutat ropa in mig och äntligen kommit till ro. Idag sket jag i allt och låste in mig i badrummet och tog ett varmt skönt bad med massa skum

Hade väl inte riktigt så stort och kanske inte så många ljus då för att vara riktigt ärlig hade jag inga tända ljus alls men massa skum hade jag i alla fall :D

Åhhh just när jag inte trodde att det kom något på tv så kom jag på att Criminal Minds visas, missade ju den förra veckan av nån anledning....Surt!!! Sen blir det till att sussa...
En sån här vill jag ha nu är det bestämt, här skall bli ljust på morgonen :)


Bild härifrån:http://www.nordiclightcare.com
Då är det inte kolsvart och deprimerande när man vaknar, smart va? ;)

Näää nu skall jag ta hand om lilla stumpa så hon kommer i säng

Kram på er

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tjena! Och tack så mycket! :)



Jag ska börja min utbildning hos detta företaget på onsdag kl 9, skriver tid mest för att komma ihåg de själv, hihi, känns som om man har blivit senil!



Är allt bra med dig?

Kramen... :)

2009-10-29 @ 20:41:10
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hej! Ne han börjar nästa vecka och då ska skola in han tills onsdag och sen tar fredde över! Så han kommer vara på dagis! Så ne du har inte missat nåt! :P

2009-10-30 @ 08:20:09
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0