Kampen har börjat!!!

        Tid: 20:10:41 Datum: 2009-10-19

Och då pratar jag givetvis om Lilla fröken bestämd mer känd som Leia busa. Kl har nu hunnit bli åtta och tror ni att hon sover????
Näääääää givetvis inte, hon skulle ju naturligtvis kissa och efter att hon kissat så skall hon säkerligen göra ngt annat som är sååååå viktigt!!
Kvällarna är inte direkt fridfulla här. Jag blir stressad över att hon inte kommer i säng, hon behöver sin sömn (oavsett vad hon säger) jag får ingen tid att andas på kvällarna för hon springer upp och ner och lagom tills hon äntligen har somnat så skall jag gå in och lägga mig. Nääää mina kvällar suger!! Inte konstigt att man känner sig stressad ända in i själen.

Idag har min prins kommit hit också, känns som en hel evighet sen han var här sist. Så det är mys att ha honom hemma igen ♥

Snälla låt denna veckan gå fort för jag känner mig totalt slut

 

               
                                     |KATEGORI » Angie trött | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahaha känner igen de, har de exakt så!

2009-10-21 @ 11:23:47
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0