Hungrig och sugen

        Tid: 18:37:01 Datum: 2009-10-28
Jag e grymt hungrig och sugen på nåt men nej det får jag skita i. Har druckit nutrilett idag.....hela dagen lång och massa vatten har jag bälgat i mig. Vilket resulterade i ett himla spring på toaletten hela tiden. Fördelen med att jag dricker nutrilett nu då är att jag faktiskt dricker hur mkt vatten som helst. Vet att jag e jävligt dålig på det annars.
Kan tänka mig att dom första dagarna är värre än värst men det får gå. Till helgen kommer det vilket fall att bli ett glas vin sådeså :) Det e ju trots allt hallowen.


Vi håller fortfarande på att dividera om möblerna här fram och tillbaka men vi kommer inte fram till ngt, jag e mer inne på att byta till den färgen vi redan har medans John tycker att vi skall plocka bort hela sängramen?? Vilket inte jag tycker för då kommer rummet bli ännu tråkigare än det redan är.

Det står alltså mellan den här  eller den här
det är den mellanbruna färgen vi har i sovrummet nu alltså den andra bilden av dessa två.

På något sätt så har jag börjat tycka att den mellanbruna har lite mer karaktär (och då skall ni veta att jag älskar svart) men men vi får la se om vi kan komma fram till ngt beslut. Känns inte så just nu i alla fall.

Näää usch nu e jag så hungrig så jag inte ens kan koncentrera mig, hoppas kvällen är slut snart!!!!
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0