En favorit!!!

        Tid: 19:13:41 Datum: 2009-10-15
Jag har fått en favorit, eller egentligen så har jag väl haft det ett tag, bara inte uppmärksammat det tidigare.
Men min  favorit eller en av mina favoriter är ingen mindre än Gabriela Solis :) Haha finns det någon skönare människa eller? Vilka kommentarer hon får till som härom sistens när hon skulle låna tårgasen från polisen och använda på sin inneboende för att hon smet ut och sen när den unga tjejen även erkände att hon druckit alkohol. Ja då tyckte hon minsann att hon kunde få låna elpistolen av polisen.

Eller som en annan gång när tjejen hade stuckit ut på en stor fest i smyg, Gaby blev helt vansinnig och åkte dit för att hämta hem henne och när hon inte hittade henne så mutade hon dj:n och fick micken och när det inte funkade att be snällt så hotade hon med polisen (tror jag att det var) och helt plötsligt så lyfte alla fram rymlingen till scenen :p
Japp så där har ni en av mina favoriter, hon är helt klart bäst med sina klockrena kommentarer




See ya
               
                                     |KATEGORI » Lite allt möjligt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0