Dricker lunch

        Tid: 13:32:04 Datum: 2009-10-29

Och nääää det är absolut inte så illa som det låter. Jag har inte gått och blivit alkolist ;)
Så här ser min fina lunch ut

Och så fick ni en liten glimt av mitt hystersikt stökiga skrivbord, det är helt katastrofalt kan jag säga, fattar inte hur jag kan ha det så stökigt faktiskt. Men på nåt sätt så har jag ordning i oordningen om man säger så och hur det nu är möjligt :)

Nu har jag även bestämt mig för att jag skall ha en ljus väckarklocka, det e ju ärligt tatat skit mörkt när kl ringer och man skall försöka vakna till liv. Känns ju som det är mitt i natten...Bläääää!

Ha en gooo dag hörrni

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0