Dagen började hemskt

        Tid: 19:46:26 Datum: 2009-10-30
Jag hade världens mest traumatiska morgon tror jag men värst var det nog för min lilla Leia busa. Jag skulle köra henne till dagis i morse och medans jag står och låser dörren börjar hon gå ner för trappan, inget konstigt det egentligen hon har gått i den trappan tusentals ggr.
Men medans jag står och låser så tittar jag samtidigt på Leia och bara ser hur hon ramlar, jag släpper ju allt jag har för händer och rusar fram emot trappan men jag kan inte göra ett smack, jag kunde bara se på när hon rullade ner till avsatsen och hon blev bara liggande och sa inte ett ljud hon grät inte ens, antagligen vart hon rädd och chockad men hon verkade ha klarat både ansikte och huvud, hon fick skrapsår på armen och även på benet såg jag nu på eftermiddagen.
Väl framme på dagis så fick hon plåster på sitt sår och jag bad personalen hålla lite extra koll på henne om det skulle vara så att hon blev hängig eller illamående.
Ringde även dagis kl 10 för att höra hur det verkade och då hade det varit full rulle tydligen, hon och Elvira lekte och busade runt som tusan tydligen och det kändes ju otroligt skönt att höra då slappnade jag av lite till.

Jag e förresten sjukt stolt över mig själv, idag hade vi ett litet informationsmöte vid halv tio och på det mötet bjöds det på frukost macka men jag avstod och sen på eftermiddagen hade vi fredagsfika och Elisabeth bjöd på morotskaka men jag avstod då också, det e jag nog mest stolt över för den såg så ruggigt god ut :p som tur var hade jag tagit mig en liten smoothie precis innan så jag var faktiskt propp mätt.

Nu blir det till att gotta till sig i soffan och bara mysa. Leia busa ligger i sitt rum och försöker sova.


               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0