@ work

        Tid: 11:38:35 Datum: 2009-11-12

Men just nu har jag lite lunch så jag passar på att skriva en rad eller två. Skönt att det redan är torsdag eller vad säger ni?
Idag blir det en hektisk dag, skall hämta Elias efter jobbet sen hem en snabbis och sen iväg och bowla och efter det förhoppningsvis träna S-Coreball och sen hem och duscha och lägga sig i soffan lite innan det är dags att krypa ner i sängen :)

Jag fick bokat en klipp tid också, fan vad gött. Här skall skalas bort lite hår. Jag har ju så jäkla mycket hår så det blir så himla tjockt och jag hatar det!! Så redan på lördag skall jag dit och snagga lite. Hoppas mamma och pappa kan ha Leia busa en liten stund.
Jag hade ju egentligen tänkt träna Power Yoga på Lördagen men jag får väl skjuta det till tisdagen då istället. Malin och jag pratade ev att köra såhär på tisdagen

  • Först blir det spinning 45 minuter
  • Sen S-Core i 30 minuter
  • Och efter det Power Yoga 1 timme

Vad tror ni om det? Pallar jag det? Så klart jag gör!!! :p Enveten som fan e jag skall ni veta ;)

En halvtimme går fort när man har roligt så nu skall jag sätta igång med allt som ligger igen.



Pöööööözzz
 

 

 


 

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0