Tillfälligt hemma

        Tid: 17:06:49 Datum: 2009-11-12

I stort sett bara för att slänga i oss lite mat sen blir det bowling med Elias och efter det blir det träning. Och sen är det nästan dags att krypa ner i sängen.

Känns som jag håller på att bli lite sjuk och det har jag absolut inte tid med nu. Jobb som skall göras och på tisdag är det dags att göra Ullared osäkert......Eller nåt ;)

Nä nu e jag så hungrig så jag kan inte koncentrera mig.

Puss så länge

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0