Orken har tagit slut

        Tid: 13:57:13 Datum: 2009-11-16
Och därför har det inte blivit några inlägg. Sorry about that!! I lördags försvann den sista energin jag hade och jag bara däckade på soffan och sen kände jag mig jätte dålig precis som när man är på väg att bli sjuk. Frusen, tung i huvudet och allmänt ynklig.

Men på söndagen hade krafterna återvänt men då ägnade jag hela dagen åt att städa och klippte lilla Zelda så hon är alldeles avskalad nu och så fick hon sig ett bad också. Så nu luktar hon så gott och e super mjukis. Lilla gosa Zelda!!

I morgon bär det av till Ullared och Gekås. Här skall handlas julklappar. Jag och Anzi drar iväg och tar en heldag med shopping. Allt är planerat till minsta detalj så det kommer nog att gå bra :) Det blir nog tom ett gäng fryspåsar som dom pratar så mkt om i programmet =)

Näpp nu var lunchen slut, dags att jobba lite igen

Ha en go dag, trots att det är måndag ;)
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jepps de e de! Fast jag e helt fast! De e som en drog! :(



Kram

2009-11-16 @ 14:23:17
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0