Ok då!!!

        Tid: 20:48:18 Datum: 2009-11-23
Jag får väl skriva ett litet inlägg det var längesen nu så jag har faktiskt haft lite ångest över att jag inte uppdaterat bloggen :(
Men det kommer nog bli lite kasst framöver också är jag rädd, jag har super mkt att göra på jobbet och är för närvarnde själv på ett jbb man behöver vara två på och i värsta fall även tre. Dagarna går så vansinnigt fort så man får nästna lite panik när kl är tre och man inser att dan nästan är slut och man har så mkt mer man vill hinna med. Och sen har vi super mkt att göra här hemma också. Julen står ju snart för dörren och det skall jul pyntas och städas undan och jag vet inte allt.
I fredags hade vi en kul dag i alla fall. Hela jobbet tilbringade dagen på Aspenäs först var det ju konferans hela dagen fram till kl 17 och vid halv sju började middagen och därefter var det dans så det var verkligen super roligt men man blir ju bra trött dagen efter. Mådde inte dåligt eller så bara jätte trött :p

Sitter och småglor på Ullared samtidigt så jag är inte så där jätte fokuserad kan jag säga =) försöker även samtidigt göra systemåtersällning på min lilla blogg dator men det vägrar funka så jag blir fan vansinnig snart, nu blir det till att lämna in skiten :mad:

Nä nu blir det snart goa sänger för jag är asa trött

Puss
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0