Lördags Mys :)

        Tid: 16:59:46 Datum: 2009-11-07

Hej hopp alla glada!!

Nu har jag jobbat färdigt och det gick helt ok. Inte så bra som jag ville att det skulle gå för det var alldeles för många ärenden vi inte kunde göra ngt åt men lite fick vi nog undan i alla fall.

Sen bestämde jag mig för att ta en jätte promenad med Zelda och eftersom det är så tråkigt att gå själv fick jag övertalat Malin att följa med och vi hade en trevlig promenad och pratstund.

Zelda var så nöjd och lycklig så och skuttade runt och sniffade överallt, tror hin kissade sju ggr eller nåt. Vi var ute 1½ timme så jag känner mig nöjd :D

Mina små älsklingar är hemma hos mormor och morfar, dom tog beslut härom dagen att dom skulle sova över där och det gick så bra så så dom är som sagt där och härjar runt. Älsklingen har inte gått upp än, han var ju vaken till elva med barnen eftersom jag jobbade idag. Tror att Zelda gick in och la sig hos honom, hon var nog lite slut efter vår jätte promenad.

Jag skall snart ta mig ett bad tror jag och bara mysa ♥

Ha en mysig lördag

               
                                     |KATEGORI » Angie Glad | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: Andrea

tack så mycket gumman! Ja, de klarade sig rätt bra! Stor kram på dig!

2009-11-07 @ 18:47:06
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Malin

Snart är jag på G med bilder och bloggande :P guud jag känner mig så seg. Hoppas allt är bra med dig =) kramar!

2009-11-09 @ 17:15:56
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0