Lördag morgon

        Tid: 10:56:36 Datum: 2009-11-28

Oj vad trött jag är!!! Om jag hade tid att slappna av och känna efter hade jag nog blivit sjuk. Har en hemsk hosta som inte verkar vilja ge med sig och är små snörvlig :(

Idag skall Leia busa och jag på kalas, det är Elias & Lavinia som fyller år. Hoppas det går bra med present överlämningen. Leia tycker att det är lite smått traumatiskt att ge bort leksaker som hon gärna vill leka med själv ;)

Grejer som jag behöver göra sen

 

  • Dammsuga
  • Lägga in tvätt och hänga upp tvätt
  • Olja in trägolvet på balkongen
  • Hänga upp belysningen på balkongen
  • Köpa en vas!!!
  • Städa ordning köket
  • Hänga upp en tavla (tror jag)

Ja det var nog det som behövdes göras tror jag, det kommer säkert tillkomma en hel del saker medans jag håller på, det brukar vara så. Men det kommer kännas fan så bra när jag e klar i alla fall :D *tänka positivt*

Just det denna helgen måste jag komma ihåg att lämna in min lilla dator. Saknar den :( Hoppas det inte går att laga den så att jag får en ny :D jag har sett en jättefin. Men det var nog bara önske tänkande, känns som det är ett såpass litet fel så det borde gå att fixa.

Nä nu måste jag och Leia komma ordning för vi skall snart iväg och jag måste ut med lilla Zeldisen också innan.

Puss på er

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0