Home sweet home

        Tid: 15:31:05 Datum: 2009-11-17

Äntligen hemma!!! Herre gud vilken dag!!

Har idag konstaterat att Gekås i ullared är som ett laglöst land, hyfs och respekt gentemot sina medmännsikor har upphört existera och alla har nog ungefär samma tanke i huvudet. Ta det man skall så midigt som möjlig och försöka bana väg mot kassorna.

Fast det är inte riktigt så lätt när det kommer till Gekås man kan inte följa ett spär rätt fram, man måste väja för en siså där tusentals kundvagnar som står parkerade på dom mesta konstiga ställen, tanter och folk i övrig som väljer att tvär stanna mitt i en gång vilket resulterar i köbildning och omkörning (så gott det går) man blir ständigt knuffad på i rumpan av en bakom liggande kund vagn och har man riktig otur så kapar dom hälsenorna på en....OUCH!!

Höll även på att springa rätt på kanlal 5`s kamera team när dom höll på att filma Mattiaz och hans mamma :p, hans blogg hittar du här men som tur var fick jag hejdat mig och kunde hoppa bakom en klädställning så jag hoppas att jag inte fastnade på film. Då hade ni i så fall fått se en styck förvirrad Angie med något jagat i blicken ;) (ja det är sån man blir när man befinner sig på Gekås) man vill bara därifrån *s*.

I morgon är det tillbaka till vardagen igen och åter till jobbet men nu skall vi bara köra två dagar sen är det Kick Off på fredagen i Alllingsås. Hoppas att det blir sköj :D

Nä nu skall jag bara slappa lite för jag e helt sluuuuuuuuut

Puss på er♥

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0