Hektisk dag

        Tid: 21:24:53 Datum: 2009-11-05
Ojoj vad jag har haft mycket att göra idag, hann inte med mig själv nästan. Fick i panik ringa till mamma och pappa för att fråga om dom kunde hämta Elias för jag kände på mig att jag inte skulle hinna klart med allt jag ville.

Jag ville ha det så rensat som möjligt för i morgon och jag lyckades riktigt bra så jag e grymt nöjd med mig själv faktiskt :D

Fick gjort massa när jag kom hem också, fick bort lite av allt vi röjt fram medans vi har hållit på och grejat, det är mkt kvar men lite bättre i alla fall.

Nä nu skall Criminal Minds få min totala uppmärksamhet sen skall jag nana.

Puss på er!!
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0