Happy happy happy

        Tid: 20:54:34 Datum: 2009-11-04

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeee!!!

 

Jag e så glad och lycklig nu!! Jag fick ett himla roligt besked idag på eftermiddagen..........Min chef frågade om jag hade lust att stanna tills juni!!!!

JAAAAAAAAAAAA såklart!!!! Jag satt nästan och hoppade på min stol och jag fick förlängt så länge också.......Happy happy!!!

En annan rolig sak idag var att en av mina chefer kom och hälsade på med sina två månader gamla tvilling flickor, det var så himla kul att se henne och jätte roligt att träffa flickorna. En la jag beslag på direkt, så underbar så det inte var sant och jag fick mata henne också....Åhhhh så go hon var ♥

Puss på er ♥

               
                                     |KATEGORI » Angie Glad | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: Anette Pettersson

Ett stort jättegrattis,vad glad jag blir för din skull,vilken känsla det måste ha varit,och att du fick förlängt så lång tid........



Sugen på en liten ny babys????? nyfiken bara hihi

Kram svärmor

2009-11-04 @ 22:19:39
Postat av: Fia

Stort grattis gumman!!! Bamsekram

2009-11-05 @ 12:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0