Flin influensan??

        Tid: 20:31:42 Datum: 2009-11-16

Min lilla fyra åring sprang runt och skrek att hon hade "flin influensan" för hon hade ont i öronen. Hur sjutton har medierna kommit åt min dotter??? Det har blivit så upp hypat att tom min lilla dotter pratar om "flin influensan" (ok hon hade ju ett litet trevligare namn på den men dock samma influensa)

Förhoppningsvis är det inte ngn influensa utan en hederlig gammal förkylning. Men hon var inte pigg nu på kvällen min lilla stumpa så hon får nog hålla sig hemma i morgon. Bara hon inte blir värre, jag tycker inte om att vara ifrån mina barn när dom är hängiga då vill jag vara nära så att jag har koll.

Får även hoppas på att Elias håller sig kry, han fick ju vaccin idag och vanligtvis så kan man ju få lite feber av det där. Han hade jätte ont i sin arm förut och klagade på ont i huvudet så han får nog hålla sig hemma i morgon också. Mammas små älsklingar ♥

Vi får väl se hur nattsömnen blir i natt för mina små liv och i morgon bär det av till Ullared för lite julklapps shopping :D

 

Puss

               
                                     |KATEGORI » Min familj | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0