Busy busy busy

        Tid: 13:31:03 Datum: 2009-11-10

Men just nu har jag en liten lunch :) det blev en sen lunch idag för jag glömde lixom av :p. Har ju inte Anzi här som påminner mig om att det faktiskt är dags att ta en liten break. Jag ogillar att ta rast när jag är mitt inne i ett bra flöde, jag kommer liksom av mig totalt men nu fick jag mig en liten paus i alla fall och passar på att uppdatera lite eftersom jag är totalt slutkörd på kvällarna och inte orkar :)

Idag kommer jag inte hinna på kvällen heller. Jag har hittat vägen tillbaka till sportlife så idag skall jag och Malin dit och köra Power yoga, det är nog bra för min rygg tror jag. Skall bli kul i vilket fall som helst.
Egentligen borde mna kört en liten solning innan.....Hmmm undrar om Malin hinner det??

En annan helt ovidkommande sak är att jag verkligen behöver städa mitt skrivbord. OMG!!! vad det ser ut. Nu börjar tom jag tycka att det är lite illa. Jaja jag får se om jag får några minuter över, ingen större risk men man kan ju alltid hoppas.

Idag ringde jag även till vårdcentralen och pratade om svin influensa och vaccin, det var inte huvudsakligen därför jag ringde utan jag ville ha en tid till Leia busa för hon har sån himla hosta, hon e ju pigg och så men jag e så rädd att det skall gå ner i lungorna och så ville jag ha en hostmedicin till lilla kråkan också.

Nu blir det två bilder som inte har någon som helst koppling till dagens inlägg men det skiter jag i ;)




Leia nanar på nalle ♥ (kass kvalité pga mobbe kamera och det var lite småmörkt i rummet men man ser ju att det är Leia och nalle i alla fall)

 


Och fin skog när vi var ute och promenarade i söndags jag och mannen :D


Dags att forstätta jobba hörrni!!

Ha en go dag!

Puss

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tja! Jo, jag slutade för det var skit med lönen, du var tvungen att sälja för 7000 för att få dina 11000 och det var OMÖJLIGT och sälja för så mycket, ingen gjorde de!

Sen har jag fått nåt skit nu, så jag går på penicillin i 3 veckor, så jag har ingen ork!

Hoppas allt e bra med dig!

Stor kram, gumman!

2009-11-11 @ 21:44:44
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0