Varmt som tusan ute

        Tid: 10:46:44 Datum: 2009-05-31

I dag är det nog ännu varmare ute. Leia och jag försökte oss på att äta frukost ute men det var faktiskt alldeles för varmt. Så just nu är vi inne i skuggan igen. Skall ju sjålvklart ut igen men det får bli lite senare.... Tänkte titta på Robinson finalen sen, missade ju den igår. Så jag har inte en aning om vem som vann, har hållit mig ifrån tidningar och aftonbladet.se.
Kunde inte somna igår, var nog övertrött eller nåt efter Liseberg ;)
Kl 7:40 kom Leia busa intraskande och då gick jag upp för att gå ut med Zelda sen blev det lite mys i  soffran när jag kom hem.

Frukost ute



Haha!! Goa unge


Zelda var också me


Mina fina barn på varsin häst (Leias solglasögon togs inte av en enda gång på
alla dom timmar vi var på Liseberg)


Stadigt grepp om hästens öron


Mina goingar skall ut och "göra stan"


:D

Ha en gooooo dag

               
                                     |KATEGORI » Foto på barnen | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0