Trött trött trött

        Tid: 20:38:54 Datum: 2009-05-25

Jag känner mig helt slut både i kropp och psyke.....Jag som aldrig lidit av vårtrötthet verkar ha drabbats dubbelt så hårt nu. Jag brukar ha en down period under den mörkaste årstiden, inte när det börjar bli ljust och grönt ute...Usch vad jobbigt!!!
Jag fick flexa hem tidigare av min gulliga chef och det behövde jag verkligen, inte för att jag sätter mig och vilar fast jag skulle behöva det, nä utan det måste fixas och grejas här hemma. Jag pallar inte när det ligger grejor överallt, det blir så fruktansvärt stökigt och då blir jag stressad över det *suckar* ibland känns det som dygnet behöver fler timmar. Och jag är säkert inte den första som tycker det.
Nu har jag äntligen fått Leia i säng i alla fall efter den vanliga kvällsritualen med potta sittande. Så nu passar jag på att ta det lugnt en stund och sen skall jag springa ut med Zeldisen och sen skall jag duscha och sen skall jag nana....


Så ha en go kväll nu

               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Madeleine-änglamamma

Sv: Hej!

Tack för din kommentar i min blogg.

Jag ska fortsätta att kämpa och jag håller också med Jonas i hans kommentar att på 13 år borde vi ha kommit längre, men tyvärr... Man kommer inte längre så länge som det tystas ner om den här bakterien GBS.



Massa kramar

2009-05-25 @ 21:45:07
URL: http://middemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0