Mysig dag med Leia

        Tid: 14:38:03 Datum: 2009-05-30
Oj vilken super mysig dag Leia och jag har haft. Först åt vi frukosten ute och sen åkte Leia och jag iväg för att handla lite mors dag presenter till respektive mamma (min mamma och John´s mamma) vi hittade bra saker tycker jag själv då.
Leia har varit så himla duktig och inte gnällt nånting utan snällt gått med mig och tjötat om allt och inget. Vi tog en liten fika också.....Åhh så himla mysigt vi har haft det...

Nu skall Leia och jag snart springa över till mormor och lämna mors dag presenten redan idag. Köpte en sån himla bra grej så jag vill gärna lämna den nu :D
Älsklingen fick sin present en dag tidigare också........

Nu verkar det som om vi skall till Liseberg oxå....Jaja jätte kul men så mkt folk.....Bläää!! Jag e folkskygg ibland alltså..

Vi hörs sen....

Puss puss
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0