Lördag morgon

        Tid: 10:09:56 Datum: 2009-05-23
God morgon!!

Kl 7:20 kom Leia busa intraskande till mig. Duktiga tjejen hade klarat hela natten igen utan blöja :) förhoppningsvis så slutar hon klia sig så himla mycket på rumpan när hon slipper ha en varm svettig blöja på sig.
Alla barnen har sovit gott hela natten och jag har sovit gott hela natten, tror tom djuren sovit gott hela natten. Jag har inte hört dom i alla fall ;)
Och min duktiga prins hade städat sitt rum på morgonen så det överraskade han mig med när jag kom in med Zelda, han är så duktig!!!
Skall snart plocka ordning vad barnen skall ha med sig till mormor och morfar och det brukar bli en hel del saker, det är som om dom skall vara borta en hel vecka när dom skall iväg till mormor och morfar.

Jag har faktiskt redan duschat och fått på mig kläder, jag brukar vara så trött på helgen så jag går och skrotar i pyjamas hur länge som helst.
Lyckades med bedriften att få menthol schampo i ögat den här gången med.....Rekommenderas inte!!!
Fortsätter jag så kommer jag säkert bli blind på kuppen.....Ouch vad ont det gör!!!

Har egentligen massa mer grejor jag vill skriva men jag gör inte det nu (till det skulle jag viljat haft en lösenordsskyddad del men det vet jag inte hur jag fixar) So shit the same.

Pussis
               
                                     |KATEGORI » angie less | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0