Lång & varm dag på Liseberg

        Tid: 22:48:16 Datum: 2009-05-30
Säger bara OMG vad folk det var på Liseberg, det var nog det värsta jag varit med om. Och hett som tusan, det blåste ju ingenting där inne. Den enda gången det blåste nåt var när man råkade få sig en liten vindpust från nån åkattraktion där det var lite fart och fläkt och det var nästan 30-40 minuter köer till allting, då är det inte roligt. Vi fick dela på oss lite titt som tätt eftersom Leia och Elias gillar olika saker av förklarliga själ. Leia hade denna gången snöat in på att krama Lisebergskaninerna hela tiden.
Hon tog väl igen för alla andra år när hon inte vågat och sen åkte vi Farfars bilarna X antal gånger, den gillar hon som tusan.
Elias och jag fick åkt nya Rabalder och den tyckte han var roligt, fast den tog slut alldeles för fort sa han. Sen åkte Elias och jag Juke box, den åker vi alltid. Den gillar vi :D och vi hade sån tur. Elias tappade ut sin mobbe telefon men som tur var så hamnade den i bilen vi satt i.....Pffjuiii!!!
Zelda hade varit super duktig medans vi var borta, inte nånting hade hon gjort inne ändå hade vi varit borta i flera flera timmar....Mammas duktiga lilla tjeja!!!
När vi kom hem så var vi bara tvugna att springa bort till grannen Camilla för att säga grattis för hon fyller år i dag och i morgon så fyller älsklingen år, han fick sin presen idag istället :) han fick spelet Punch Out till Wii och det var han nog nöjd med tror jag.
Leia kom i säng vid tio tiden efter sedvanligt toalett besök på kvällskvisten. Men den lilla snuttan har faktiskt varit otroligt duktig idag trots mycket traskande inne på Liseberg. Det har knappt varit nåt bråk alls så det har varit riktigt trevligt idag..
Tog några få kort men dom kommer i morgon, dock inte så många för det var så fruktansvärt varmt och så jäkla mycket folk så jag orkade inte fiska upp kameran....
Nu sitter jag och älsklingen helt utslagna i soffan här med varsin data
Hoppas ni har haft en fin dag!?!?!

Puss puss
               
                                     |KATEGORI » Min familj | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0