Irriterad

        Tid: 18:21:22 Datum: 2009-05-11
Jag är en ganska hjälpsam person, jag ställer upp mycket och försöker hjälpa till där jag kan......Jag har ställt in dom egna planerna som jag kanske hade för den tiden för att min hjälp behövdes. Och när jag idag sa ifrån att jag inte kunde just den här dagen så möttes jag genast av sura miner??? Men alla andra gånger som jag har ställt upp då?? Jag är väl inte den enda personen på företaget?? Och det är inte det att jag inte vill hjälpa till jag gör det gärna och jag brukar faktiskt vara den första att erbjuda mig om det skulle behövas hjälp nånstans!!!!
Just idag så var det växeltelefonen som behövde passas mellan elva och tolv. Jag var vrölhungrig och hade siktet inställt på att äta  kl elva när allt det här tjafset började (teltiden gällde väl hela veckan) och jag sa att jag kan ta dom andra dagarna men inte just idag för jag e så hungrig så jag spyr snart ( jaaa så hungrig var jag) det var då tjafset började. Och i slutändan så kände jag mig skyldig för att jag inte ställde upp. Jag erbjöd dom ju tom att dom kunde komma hämta mig från lunchen om det var mycket bara jag fick äta lite grann....
Så jag var väldigt väldigt irriterad och faktiskt ledsen för att det kändes som det var jag som gjorde fel och inte ställde upp????

               
                                     |KATEGORI » Angie arg | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0