Ingen blogglust idag :(

        Tid: 22:43:15 Datum: 2009-05-26
Idag har jag  bara ägnat kvällen åt att surfa runt lite och läst lite bloggar. Nu sitter jag och tittar på Hells kitchen där Gordon Ramsay som vanligt skäller på dom tävlande ;)
Fick plockat undan och torkat lite idag också när jag kom hem, känns riktigt bra faktiskt....
Leia busa har somnat som hon skall också, till slut i alla fall, hon hade ingen lust att sova alls idag. Åhh lilla stumpan hade kissat på sig i natt så hon var så ledsen så....Mammas lilla stumpa!! Jag sa att det var ju inte nån fara alls, att det hade gått så bra alla andra dagar så jag satte henne på pottan mitt i natten för att se om det kom nåt mer och sen slet jag ut hennes sängkläder och slängde i tvätten och sen efter att ha tvättat av henne lite så somnade vi så gott så.
Nä nu skall jag kolla klart på Hells och sen nana!!

Puss
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0