I morgon....

        Tid: 22:47:32 Datum: 2009-05-06
Så siktar jag på att gå upp kl 5!!!! Hehe man kan ju drömma i alla fall och ha ambitioner :D
Nu har vi titta på lite fotboll också och det var riktigt spännande och mycket heta känslor när matchen var slut. Dommaren höll nästan på att få strylk till slut. Inget lätt jobb att vara dommare ;)

Nä nu måste jag nana om jag ens skall ha en chans att komma upp i morgon.....

Sweet Dreams
               
                                     |KATEGORI » Angie funderar | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0