Hemma igen

        Tid: 19:03:59 Datum: 2009-05-16
Det blev lite sent så det blir inte mycket städning idag men i morgon skall antagligen John o Leia åka iväg så då kommer jag få massa tid.

Vi har i alla fall haft en super trevlig dag hos min kusse och hennes man. Grabbarna mekade med bilen, bytte bromsklossar och olja och jag vet inte allt. Leia och deras son William har lekt och busat och haft super mysigt. Zelda har varit så duktig så det nte är sant. Det är verkigen inget besvär alls med den hunden. Hon höll sig till oss hela tiden och så gick hon iväg och nosade lite men aldrig utom synhåll från oss....Min duktiga tjej!!!
Nu är hon helt slut och har slocknat på mattan :tired:
Leia har fått lite chips och sitter och myser här brevid mig och tittar på barnprogram innan det är dags för henne att nana. Jag skall försöka mig på att kolla på schlager idag men jag kommer säkert att somna. Om man tänker på hur kasst det var på semin så bådar inte det här gott. :(
Skall slänga mig in i en varm go dusch snart också :D
Kommer lite bilder från dagen i nästa inlägg
Stor Eloge till Maja som tog sig runt i Göteborgs varvet idag ;)
               
                                     |KATEGORI » Min familj | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: EMMA

hahah tack ska du ha :)

hoppas jag överlever

2009-05-22 @ 13:41:33
URL: http://eweman.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0