Helt slut!!!

        Tid: 20:38:42 Datum: 2009-05-18
Nu skall jag gnälla lite.....

Jag har ont i mitt huvud och det går ner i nacken eller så har jag ont i nacken och så går det upp i huvudet. Nåt av fallen är det i alla fall. Och så börjar min rygg jobba sig igen också. Jaja det skall väl märkas att man inte är 20 längre ;)
Så nu har jag gnällt färdigt.......tror jag.....
Min snälla chef lät mig flexa hem lite tidigare idag för att mitt huvud var så jobbigt.....Hon är snäll hon :D

En fråga dök upp i mitt huvud idag. Va f*n har man så j**la mycket grejor för (ursäkta allt svärande men det är befogat) om jag städar en yta ena dagen och plockar undan och torkar rent, jag skojar inte när jag säger att nästa dag kan man inte tro att jag städade där dan innan...IT SUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var ute med Zeldisen precis och hon verkar ha glömt varför vi går ut över huvud taget, hon springer bara och letar har bajs och det finns det gott om här kan jag säga.... Nu har jag fastnat framför Ceasar Milan....Han är grym!!!

Dom här grejorna hittade jag på IKEA som jag vill ha för att gömma ALLA vår grejor


Kanske en sån här i sovrummet (om den får plats) och får den inte plats kan jag tänka mig en
sån här


Helst en sån högst upp (och det är faktiskt samma färg även om det inte ser så ut här)

Och till vardagsrummet kanske en sån här??


Allt skit gömt i lådor och skåp....Me like!!
(Alla bilder lånade från IKEA.com)

Ha en go kväll!!!!
               
                                     |KATEGORI » angie less | Kommentarer(3)|

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hmm det där med städningen känner jag igen. Det är så för mig med. Ceasar är toppen men man får ta det med en nypa salt ibland. Han använder en del stackel och el-halsband men det visar dom inte på tv. Men han är bra som lär folk att dom mådte motionera och aktivera sina hundar.

2009-05-18 @ 22:19:16
URL: http://issyss.blogg.se/
Postat av: Andrea

hej! Nee det e riktigt dåligt! Såg att Malin designade din, hon e grym, och tack! Känns skönt och få nya läsare :) Riktigt fin blogg, har du!

2009-05-19 @ 19:15:53
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Andrea

Eli och Bella är 4 år i augusti och Lillemannen e 1 år i oktober! Och det med 4=ligist! Jag håller med! Herregud! Och trots med! Men men det positiva med det hela är ju att de lugnar sig förr eller senare!

Jag ska faktiskt säga dig att det e jätte enkelt med PSP, när man väl lär sig! Jag hade jätte svårt med! Men titta, nu lyckades jag :)

2009-05-19 @ 19:55:53
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0