Greys Anatomy

        Tid: 22:39:06 Datum: 2009-05-27
Det blir ju bara sorgligare för varje gång eller så är det jag som blir känsligare för varje gång fast jag tippar på det förstnämnda.
Och kan ni tänka er älsklingen satt bara och skrattade åt mig när jag satt och snyftade som en tok :(
Men det började ganska kul, jag sitter alltså och kollar på  Greys och han sitter framför datan.

Angie-Aha nu skall säkert Karev och Izzie gifta sig istället

Älsklingen.- Mmm det skall dom nog

Angie- Men herre gud

Älsklingen- Vadå? Vad e det

Angie- Meeeen Izzie och Karev

Älsklingen- jaaa vadå?

Angie- *fräser* Men dom skall gifta sig *snyftar*

Älsklingen- Jaja (fattar nog fortfarande inte grejen)

Angie.- Åhh herre gud nu kommer hon säkert dö i det här avsnittet också *snyftar ännu mer*

Hon dog inte iaf och det var väl en jädra tur,annars hade jag väl suttit här och gråtit fortfarande.....



Sov så gott alla!!
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0