En fin lördag

        Tid: 09:07:56 Datum: 2009-05-30
Så idag så lägger jag allt vad varsel heter åt sidan. Visst kommer säkert tänka på det titt som tätt men som sagt det är underbar dag idag och jag tänker verkligen njuta av den med Leia Busa.

Nu skall vi snart gå och fixa lite frukost och sätta oss på balkongen och bara mysa. Idag blir det en riktig härlig frukost med kaffe, ägg och goa mackor.....Yumm-o!!!

Leia pratade i sömnen i natt eller pratade och pratade hon skrek " DUMMA!!! GÖR INTE SÅ MOT MIG!!!!" hon drömde säkert att kompisarna var lite taskiga eller nåt. Men efter det utbrottet så hörde jag inget mer.

Nä nu skall jag leta fram sommar kläder till Leia busa och börja fixa med vår goa frukost...
Ha en go dag i solen
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0