Börjar känna mig som människa igen

        Tid: 21:20:27 Datum: 2009-05-24
Och nu är klockan snart nio och det börjar bli dags för sängen snart :) nää så farligt har det inte varit ändå. Mådde illa i morse sen har jag bara varit super trött. Men vi har varit ute med ungarna också och John har cyklat runt med dom. Jag stod och tjötade med grannen Camilla...
Jaha så har man en vecka framför sig av jobb, det är inte ens en kort vecka :( man har änna blivit bortskämd med korta veckor nu.
Nä nu skall vi titta på nåt innan det är dags att nana.....

Puss puss
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: malin

svar: Men jag kan säga att jag är nog tröttast i världen på morgonen :P

Tack så mycket =)kramar!

2009-05-25 @ 17:23:17
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0