Började som en bra dag men slutade i tårar

        Tid: 21:15:30 Datum: 2009-05-28
Jag tänker inte gå in så mycket på varför, jag känner inte för det riktigt just nu. Men jag fick ett illavarslande besked som gjorde att det bara brast. Det har varit mycket dom senaste två åren. Och min första tanke var - kan man aldrig få leva och bara vara lycklig utan massa tunga moln hängande över sig?? Och nä tydligen kan man inte det!!!!

Nu har jag varit ute med Zeldisen precis så nu skall jag bara ligga och titta på Criminal Minds.

Hoppas alla andra haft en bättre dag än mig?!?!
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Fia

Men lilla gumman! Du vet väl att du alltid kan ringa mig? :) KRAM

2009-05-29 @ 09:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0