Bakis

        Tid: 14:06:45 Datum: 2009-05-24
Men det var det värt. Det var super najs att ha dom här....Satt och kollade igenom korten nu på morgonen (ja äntligen kom vi ihåg att ta kort när dom var här) oj vad jag skrattade. Alltså det var ju inget märkvärdigt men jag kom inte ihåg att vi  tog korten så det var riktigt kul att kolla på dom i morse... Lägger i dom sen!!
Nä nu skall jag fortsätta vara bakis ;)

Pussis
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0