Äntligen hemma

        Tid: 20:48:25 Datum: 2009-05-27

Idag har älsklingen, jag och barnen och hund varit i Borås och kört vilse både en, två och tre gånger :D men till slut så hittade vi. Vi var och tittade på en sommarstuga nämligen och den var väl mysig, enda som jag kanske störde mig på var att det låg en liten större väg precis framför stugan men med bra staket och grejer så är det ju ingen fara för barn och hund och katter. Men vi får se....har int elust att lägga hur mycket pengar som helst om det blir budgivning. Så om vi skall ha det vill jag inte ha nån budgivning. Men det kanske är att begära för mycket :(

Men det hade varit skönt att ha ett litet ställe som man bara kan vara på. Barnen kan springa ut och in som dom vill. Jaaa vi får väl se vad som händer.

För övrig idag så har jobbdagen varit prima, fick lite mer arbetsuppgifter till mig under sommaren...SKETA KUL!!!!! Älskar när det händer saker. Zeldisen var uppe en liten stund och hälsade på mina jobbarkompisar innan vi drog iväg till Borås. Jag var mest rädd att hon skulle pinka nån stans....Hehe!! Men hon skötte sig exemplariskt :D
Nu börjar snart Greys.....Tjoho!!!


Visst ser det lite mysigt ut (trots väg utanför;))

Puss

               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack vännen. Självklart får du det. kram

2009-05-27 @ 21:19:03
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0