Är sommaren här?

        Tid: 20:53:10 Datum: 2009-05-31
Säkerligen inte ännu, detta var nog bara en liten försmak, en liten påminnelse om att vi faktiskt kan få det varmt även i Sverige :D
Leia och jag har haft en super mysig dag idag också. Älsklingen har ju inte varit hemma, han hjälpte sin mamma att flytta.
Vi har varit hos mormor och morfar nästan hela dagen och Leia har badat nästan hela tiden i sin lilla pool.
Nu skall älsklingen och jag titta på film innan det är dags att nana för i morgon var det ju jobb igen.

Ha en go kväll

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0