Ännu en dag i tårar :,(

        Tid: 21:50:19 Datum: 2009-05-29
Jag får nog nästan köra en liten kort förklaring så folk inte oroar ihäl sig.......

Igår på jobbet så fick vi ett mail strax innan att vi skulle gå hem att 25 st skulle varslas från konsultföretaget som jag är anställd på, det var inte så längesen vi hade en annan sån här grej på företaget, det var i julas för att vara exakt. Då klarade jag och Anzi oss kvar och var såklart överlyckliga över det och vi kände oss nog ganska lugna när denna käftsmällen kom.... Innan......inför ev förlängningar på företaget jag är på så har jag känt mig någorlunda trygg och säker och har för det mesta hittat ljusglimtar i det mesta. Men denna gången så känns det bara totalt nattsvart!!!
Glömde ju skriva att vi fick ett samtal idag om att vi var två  (jag och Anzi)av dom som skulle varslas :( så då bröt ju jag ihop idag igen och Anzi försökte trösta. Sen var det bara att ringa till fack osv och jag vet inte allt vad det var. Så det har inte varit någon rolig dag idag....Tack gode gud att jag har Anzi där som jag kan prata med....
Så det är därför jag känner mig lite nere just nu :(

Tack Fia för din kommentar ♥

Ta hand om er!!!

Puss
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Anette Pettersson

Gud vad tråkigt lilla gumman,men jag hoppas att det ordnar sig på något vis trots illavarslande besked.Varm kram svärmor

2009-05-29 @ 22:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0