Varmt varmt varmt

        Tid: 11:20:21 Datum: 2009-03-25
Hello!!

Nu ar kl 17.10 har i Thailand och idag har varit en super varm dag sa vi har mest varit i skuggan pa stranden idag. Leia har antligen blivit sapass modig att hon vagar plaska i vagorna och det e ju tur det sa att hon far lite svalka i alla fall. I morgon skall vi antagligen aka long tail bat till freedom beach som skall vara valdigt fint. Sen vantar ju en elefant tur ocksa om nu Leia vagar sig upp pa en san :)
Idag blir det nog ganska lugnt vet inte om vi skall ut och shoppa idag lr bara slappa.....

Massa pussar och speciellt till min man♥
               
                                     |KATEGORI » Lite allt möjligt | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar er jätte mycke min skatt



glöm inte ta super mycke bilder och filmer med din rosa kamera :)



om de blir en elefant tur måste du filma barnen

2009-03-25 @ 20:49:25
Postat av: Waitsh

Vilken fin bloggdesign! Gillar headern!

Kolla gärna in min blogg: http://Waitsh.blogg.se

2009-03-28 @ 16:18:45
URL: http://waitsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0