Tva dagar kvar i varmen

        Tid: 16:49:58 Datum: 2009-03-29
Men samtidigt skall det bli skont att komma hem, jag saknar min man och faktiskt aven mina kara arbetskamarater och min blogg saklart. Men jag langtar inte hem till det svenska vadret.

Idag har hela dagen gatt at till en elefantsafari och det var himla kul men mest for att barnen tyckte att det var kul. Fick rida pa elefanter och mata elefanter. Det blev en hit for ungarna sa mkt kan jag saga.

Som sagt bara tva dagar kvar i varmen, vi har lite shopping kvar men annars har vi klarat av allt vi skulle gora.

Nu skall jag sitta och prata med min mamma lite innan det ar nanedags. Kl ar nu 21.48 har och jag e slut efter elefantturen.

Massa pussar och speciellt till min man♥
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen hej! Nu såg jag ju till och med att du uppdaterat från utlandet, det hade jag missat. Tänkte väl att du inte hade nått internet där nere :) Hoppas att ni haft det toppen :p

Tack så mycket, och jag är mycke piggare =) Det är ju snart vår här i sverige :) kramar!

2009-04-02 @ 16:02:30
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0