Städning del 2

        Tid: 13:46:45 Datum: 2009-03-15
Ojoj vad jag känner mig nöjd med mig själv just nu och även mannen då såklart :D nu har vi flängt runt idag med och fixat och donat. John har hållit på och greja lite i köket och jag har fräst runt med dammsugaren. Tom balkongen fick sig en liten make over idag nu när det var så våraktigt i luften. Så jag slängde massa skräp som vi hade samlat på oss där ute och dammsög även där så det blev himla fint faktiskt. En klar skillnad!!! Leia hjälpte (läs stjälpte) på sitt eget lilla vis genom att plocka ut massa grejor på balkongen i stället trots att jag sa åt henne att vänta lite tills jag bara hade dammsugit sen hade hon kunnat plocka ut så mycket grejor hon ville. Men vi vet ju alla vid det här laget att tålamod är inte hennes starka sida men det gick ju bra till slut ändå.
Leia och John är och hämtar Elias just nu sen skall vi väl se om vi kan få fixa lite mat också. Även idag är en tvätt dag och vi tänkte ta och tvätta alla sängkläderna sen skall jag och ungarna hem till mormor och morfar och hämta resväskan och sen måste vi packa lite och sen skall vi väl vara lite välförtjänta av lite slappande tycker jag allt :D
Nu skall jag ta och riva ur alla sängkläder......

Hörs sen!!

Puss puss
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Anette Pettersson

Hejsan på Er i städrikets högkvarter,ni är så himla duktiga så varför inte komma hem till mig och fortsätta vad ni börjat med hemma hos Er själva??? Själv har jag drabbats av den elaka lat-tarmen,det finns knappt något bot mot denna elaka parasit haha skämt åsida,kommer hem en sväng till Er i morgon,måste ju försöka stjäla till mig några pussar o kramar från dina små odjur herregud ska ju klara mig utan i 2 veckor.Ha en underbar fortsättning på kvällen,Kramiz svärmor

2009-03-15 @ 17:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0