Slut städat för idag

        Tid: 19:05:27 Datum: 2009-03-14

Vi har hållt på hela dagen men är ändå inte riktigt klara ännu. Ok då vi hade en liten break till för då spelade liverpool mot Man U och naturligtvis så vann dom. Min favvo Fernando Torres gjorde ett mål. Gött jobbat!!!




Sen var det ju matlagning emellan också och lite annat pyssel och sen tvättade vi den största tvätthögen i världshistorien. Ok då det var väl lite överdrivet men mycket tvätt var det i alla fall. Leia bus har sprungit runt och grejat med lite allt möjligt hon byggde bla ett hemligt Musses klubbhus, kanonfint blev det :), hon parkerade div små pallar och små stolar med filtar över och som på kronan på verket stod en städspann med 4 värmeljusstakar i......Hahaha hon e så go!! Sen hann vi med att ta en liten klippning på John också och han och Leia har badat så nu är det bara jag kvar som skall ta en liten dusch. Just nu är det ca en timme och en kvart kvar tills melodifestivalen börjar. Och som vanligt så blir det säkert nån låt som jag inte tycker är speciellt bra och är det nån låt som jag tycker är bra så kommer den inte ens komma med bla dom 15 bästa på själva Schlagerfestivalen.
Tror jag läste nånstans att vi måste kvala in på själva schlagern i år också. Tänk om man inte skulle gå vidare där.....Usch katastrof :´(

Anyway nu sitter vi och har lite småmys i soffan, Leia fick en liten skål med chips och lite non stop som hon sitter och smaskar på och så tittar vi på barnprogram. (Klicka på bilderna för att se större)

Lite mys på lördag :D   Mera mys

Och så här såg Leia ut när vi ätit middag

Kladdmaja 1 :D   Kladdmaja 2


Någon som kan gissa vad vi åt till middag?? ;)

Nu skall jag strax hoppa in i duschen, jag återkommer antagligen sen när jag e sur över vem som vann....Hehe!! Låter lite negativ or what?? Låt mig säga så här, jag har varit med förr ;)

Ha det gött så länge alla goa

Puss puss

               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: ja, ville verkligen festa lite igår. Men det är så drygt att jag aldrig kan bli frisk, hyffsat less på att vara halv-sjuk. Snyggt med gråa smileysar :D är allt bra med dig? :)kramar!

2009-03-14 @ 21:07:08
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0