Rapport fran Thailand

        Tid: 16:57:27 Datum: 2009-03-24
Hej bloggen och kalla Sverige och alla goa manniskor!!

Nu hade bloggabstinensen satt in pa allvar och jag var tvungen att skriva ett litet inlagg. Vi har det super bra, varmt och skont. Fast idag hade vi ett jakla ovader over oss nar vi var pa stranden. Sa det tog ett tag innan vi kunde ta oss darifran. Men for ovrigt jattebra. Leia fick antagligen solsting det forsta dagen men just nu mar alla toppen!!

Nu e kl snart elva har och jag skall nana.
Men vi hors snart!!!!

Pussar i massor♥
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: Anette Pettersson

Hej mina älskade barn där nere i Thailand,som jag längtar efter Er alla och jag har längtat efter bloggen fick lite stillad längtan idag av dessa små rader du skrivit.Tack.Krama o pussa om barnen från farmor och en stor kram till dig och din mamma.Bye svärmor

2009-03-24 @ 17:01:50
Postat av: Anonym

saknar dig super mycke,



pussa mina älskade barn

2009-03-24 @ 19:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0