Morgonpigga jag

        Tid: 08:50:50 Datum: 2009-03-13
God morgon!!!

Inget snoozande här inte. Kl 5 var jag uppe men det var nog bara en engångsföreteelse, e snart mitt gamla jag igen ;)
Gårdagen var super trevlig trots en lång dag med möten. Men det var trevligt folk och god mat. Men gud vad mätta vi var sen......Herre gud!! Det kändes typ som man gick upp 5 kilo och som om man aldrig behövde äta igen.

Jag kör min värsta bilhistoria sen när jag kommer  hem ;) och skriver säkerligen lite mer om gårdagskvällen om det inte hänt ngt annat intressant......

Ha en bra dag så länge!!

Puss å kram
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0