Liten liten paus

        Tid: 12:34:54 Datum: 2009-03-14
Hej svejs!!

Nu har jag tagit en liten paus i städandet. Vi har plockat ganska mycket och jag har städat rent i köket och torkat av bänkytor så nu är det väl grov görat kvar mer eller mindre. Skall torka rent på toaletterna också tänkte jag. Sen skall jag ut och göra ett litet röj på balkongen för det ligger så mycket skit där ute. Sen får vi röja i Leias rum innan vi dammsuger där inne för lilla fröken drar fram precis allt och lägger på golvet när hon leker :p

Så här blev det förresten med skostället (Bilderna är klickbara)


Så här såg det gamla skostället ut. Fint men alldeles för litet           Det nya....mkt bättre!!!

Här ser Leia bus lite sur ut men precis när jag tog kortet så gjorde hon världens suck så hon var inte sur

Överdrivet glad:D

Leia doktor till undsättning

Gosis ligger och vilar sig lite

Dags att fortsätta städa, see ya later :D

Pussar :love:

               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0