Jaha det var det....

        Tid: 22:28:32 Datum: 2009-03-14
Då var det bestämt......Och jag säger ungefär som jag säger efter varje melodifestival.........Skrota folket och kör på jurygrupper i stället!!! Det borde väl vara ganska väl bevisat vid det här laget att det inte funkar när svenska folket röstar.
Som sagt vi skall kvala in detta året så vi får väl se. Kommer vi inte med bojkottar jag hela schlagern om jag inte gör det ändå :)


Bild lånad från aftonbladet...

Jaja nån måste ju även varit nöjd med detta eftersom det var folket som röstade, inte var det jag i alla fall...

Natt natt och sov gott!!!

Pussar från mig
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte att malena ernman var usel. Alcazar var bäst!

2009-03-20 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0